Tuesday, January 20, 2015

Insecure

Hello hello assalamualaikum

Memandangkan sekarang ni aku masih tidak bekerja ( sebab tengah tunggu result spm ) jadi memang banyak lah kesempatan aku untuk meng-scrool laman laman twitter instagram dan sebagainya dan semestinya bila kau dah follow orang orang cantik macam Khadyjah Fhatyah, Sheera Aiyob, Tasha Manshahar, Princess Meenie semua semua tu tahap insecure tu Ya Allah entahlah nak tak dapat aku nak gambarkan betapa jelesnya aku melihat ke-flawless-an dieorang.

Tak cukup dengan retis kawan kawan pun flawless flawless jugak macam Hafsah Anne Haniza Putri Nadirah aiyoo mak i cannot. I know that feeling bila kau nak keluar tetiba muka kau macam haram lepas tu jalan jalan pulak merata rata sana sini jumpa lagi orang flawless flawless tinggi tinggi ugh

Lepas tu lepas tu usha usha jap blog orang lain jumpa pulak cerita Kak Fatin Liyana dah bertunang i was like iolss dah tunang ke damn she's pretty like gila kau sedihnya aku ( aku tak sedih kak paten dah tunang malah aku gembira yang aku sedih sebab dia cantik sangat dan aku sedih okay )
 

jadi post harini aku pun tak tahu apa tujuan sebenarnya aku just nak bercakap je sebenarnya okay 
jumpa lagi
bye
ilal liqa'
assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment