Saturday, November 29, 2014

harta

<3

well said
money is the most important thing in the world

untuk aku pernyataan ni cuma betul 70% je
sebab walaupun kau ada duit kau tak boleh beli nyawa
kalau ditakdirkan malaikat datang jemput kau sekarang
walaupun duit kau berkepuk
malaikat pun kau tak boleh nak rasuah

lol aku tak tahu aku cakap apa

tapi satulah
dalam hidup ni manusia cuma pandang harta
kalau kau tak kaya
sapa pun tak pandang kau
bukanlah takde sapa nak pandang

it just that
kau akan dipinggirkan
kau tak dilayan macam orang lain
macam apa yang aku rasa

aku tak cakap benda kosong
aku cakap sebab aku pernah rasa

sebab tu impian aku cuma satu
nak jadi kaya

sebab

kaya bukan hanya buat kau dipandang
dengan kekayaan jugaklah yang bantu kau naik
yang bantu kau untuk hidup
yang tentukan kubur kau sempit ke luas

duit tu penting
tapi budi bahasa lagi penting

kalau kau berduit
tapi mulut macam longkang
baik kau mati jelah

tak guna hidup ni kalau ada orang macam kau.

dendropat


will be missed

Wednesday, November 26, 2014

spm

hey hey assalamualaikum

guess what?

SPM IS OVER
SPM IS OVER
SPM IS OVER
SPM IS OVER
SPM IS OVER
SPM IS OVER
SPM IS OVER
SPM IS OVER
SPM IS OVER
SPM IS OVER
SPM IS OVER
SPM IS OVER
SPM IS OVER
SPM IS OVER

LOL

perasaan lepas spm?
takut, sedih dan gembira juga.

perancangan lepas spm?
entah la hahahahahahahahahaha

okay tak tahu nak ckap apa.
kbye

( dah hilang writing skils )