Sunday, September 14, 2014

september

masih ingat ada apa dengan september?
mungkin tak
tapi untuk pengetahuan kau
post ini yang teristimewa untuk kau!
biarlah aku dikata syok sendiri
tapi aku tak boleh lupa semuanya macam tu je

🌾

orang kata
apa dah lepas
lupakan je
tapi apa yang dah lepas tu
mengajar aku seribu satu pengajaran
untuk menjalani kehidupan ni
terima kasih

dimulakan dengan saat perkenalan kita
penuh dengan klasik
kenapa?
kita je tahu
satu hari nanti
aku nak pergi sana balik
nak sangat sangat
kenapa?
saja sebab suka
hahahahahahahahahahahahahahahahahahha

nasihat kau
supaya aku menjaga diri
aku pegang sampai sekarang
mungkin sebab tu aku masih sihat macam sekarang
aku tak sakit lagi
yang pasti
tak mudah sakit macam dulu
alhamdulillah

hadiah pertama kau
ingat tak apa?
aku tembak kau kalau tak ingat
ohh ya
aku simpan lagi
aku tak guna
sebab takut jadi buruk
hahahahaha

laman kau
aku tengok setiap kali ada masa
apa kau update
apa kau tulis
apa kau post
gilakan
tapi aku suka
atau mungkin sebab
aku bosan
hahaha
ya sebab bosan

setiap perkembangan kau
aku ambil tahu
aku tahu kau sakit
jadi
jaga diri

aku tak mampu nak nasihat lagi
sebab kau ada kawan baru
atau seseorang dihatimu
entahlah

apa apa pun
kau sentiasa di fikiran aku
sampai sekarang
walaupun dah setahun berlalu
ketahuilah
kau ada dalam kepala ni
bodohnya aku
kan?

salam tulus ingatan,
AKU.

No comments:

Post a Comment